Koszyk

Często zadawane pytania

OBSŁUGA KLIENTA, ZAMÓWIENIA

Czy konieczna jest rejestracja przed złożeniem zamówienia?

Zakupów można dokonać bez rejestracji. zachęcamy jednak do założenia swojego konta. Rejestracja umożliwia szybsze dokonywanie zakupów, śledzenie statusu zamówienia. Rejestracji można dokonać na dwa sposoby. Wchodząc na stronę główną, kliknij w opcję "załóż konto" znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Konto można również założyć w trakcje składania zamówienia. Po wybraniu produktów przejdź do"koszyka", a następnie wybierz interesujący cię sposób dostawy i płatności. Naciśnij przycisk "przejdź dalej" i pojawi się możliwość rejestracji w sklepie. Zamówienie można rwnież złożyć telefonicznie pod numerem 731 504 502.

Jak mam znaleźć interesujący mnie produkt?

Najszybszym i najprostszym sposobem wyszukania produktu jest wpisanie jego nazwy w wyszukiwarce umieszczonej na górze strony. Wyszukiwarka umożliwia znalezienie produktu po nazwie towaru lub symbolu. Aby zawęzić wyniki wyszukiwania można wskazać odpowiednią kategorię. Nastepnie można je posegregować poprzez specjalne filtry przygotowane pod kątem szukanego produktu.

 Jak dobrać produkty powiązane, pokrewne z danym produktem (np. jaki syfon do umywalki)?

Na karcie produktu w sekcji opis podawane są serie produktów, z którymi należy kompletować towar. Jest również zakładka "produkty powiązane", w której znajdziemy produkty najbardziej pasujące do szukanego przez nas. Do dyspozycji są również nasi pracownicy, którzy doradzą i pomogą w wyborze pod numerem 731 504 502.

Co zrobić w sytuacji, gdy zapomnę hasła do konta?

Gdy zapomnisz hasła do swojego konta naciśnij opcję „Przypomnenie” przy logowaniu, umieszczoną pod polem „Hasło”. W odpowiednią rubrykę wpisz adres e-mail, przez który dokonujesz logowania do swojego konta. Na podany mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do wpisania nowego hasła, przez który będziesz mógł dokonywać logowania.

Czy mogę zmienić albo anulować zamówienie?

Wprowadzenie zmian w złożonym zamówieniu lub jego anulacja, jest możliwa jedynie do momentu zatwierdzenia zamówienia w „Koszyku”. W szczególnych przypadkach możliwa jest modyfikacja zatwierdzonego zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod numerem 731 504 502. 

Jak dodać kolejne produkty do złożonego już zamówienia?

Wszystkie zmiany (w tym dodanie towaru) jest możliwe do czasu zatwierszenia zamówienia (przycisk "Złóż zamówienie"). Dodanie towaru odbywa się poprzez opuszczenie "Koszyka" i wejście z powrotem na stronę sklepu. Dokonać tego możesz poprzez opcje „Kontynuuj zakupy”, znajdującą się w lewym dolnym rogu "Koszyka".  Po znalezieniu kolejnego towaru należy dodać go do „Koszyka”. Po tej czynności, na górze po prawej stronie, pojawi się komunikat o dodaniu towaru. Teraz wejdź do „Koszyka” i dokonaj wszystkich niezbędnych czynności. Na karcie „Produkty w koszyku” znajdą się materiały z poprzedniego wyboru oraz towary domówione. W szczególnych przypadkach można dodać towar do zatwierdzonego zamówienia.  Szczegóły pod numerem telefonu 731 504 502. 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Stan realizacji zamówienia możesz sprawdzać i kontrolować, aż do momentu otrzymania przesyłki. Po zalogowaniu się do swojego konto, można obserwować zmieniające się statusy, zależne od etapu realizacji zamówienia:

Klienci, którzy złożyli zamówienie bez rejestracji konta, mogą sprawdzić stan realizacji poprzez kontakt z konsultantem pod nr. tel. 731 504 502.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW, DOSTAWA

Gdzie możńa uzyskać informację o czasie dostawy danego produktu?

Po złożeniu zamówiernia datę wysyłki można sprawdzić w zakładce "Moje konto" lub w mailu potwierdzającym wysyłkę towaru. W przypadku produktów na zamówienie, dostawa jest ustalana indywidualnie przez naszych pracowników pod numerem 731 504 502.

Gdzie można uzyskać informację o kosztach dostawy danego towaru?

Koszt dosatwy podany przy produkcie jest kosztem szacunkowym. Dokładne informacje dotyczące kosztów wysyłki można uzyskać w koszyku. Nie wymaga to logowania ani rejestracji. Koszt dostawy jest podawany w koszyku. Sprawdzenie koszyka nie wiąże się ze złożeniem zamówienia. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranego sposobu dostawy, od gabarytów przesyłki, szczegółowych cech towaru. Koszt jest naliczany za całą przesyłkę, a nie za pojedynczy towar. Więcej informacji w zakładce "Koszty dostawy".

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy po przedpłacie w naszej siedzibie:

Pekado s.c.

ul. Wojewódzka 3e

58-560 Jelenia Góra

lub

w jednym z punktów 61 oddziałów DPD oraz ponad 300 punktach STREFAPACZKI DPD w całej Polsce.

Co zrobić jeżeli w zamówieniu są towary o różnych czasach dostawy?

W przypadku, gdy w koszyku znajdują się towary o różnych czasach dostawy, zamówienie zostanie zrealizowane według najdłuższego terminu. W celu otrzymania pojedynczych towarów we wcześniejszym terminie, należy rozdzielić zamówienie i umieścić towary z dłuższym terminem realizacji w odrębnym zamówieniu. 

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jeśli paczka nie nosi widocznych śladów uszkodzenia, należy dokonać opłaty i odebrać towar. Po uiszczeniu przed odbiorcę wymaganej kwoty, kurier powinien poczekać, aż klient dokona oględzin przesyłki. Jeśli natrafiłeś na jakieś niezgodności przesyłki z zamówieniem, należy skontaktować się z konsultantem sklepu pod nr tel. 731 504 502. 

Czy mogę odebrać towar z Paczkomatu firmy Inpost?

Sklep Pekado.pll realizuje usługę dostawy towaru do Paczkomatów Inpost. Usługa dostępna jest w wybrane miejsca i na wybrany asortyment. Dopuszczalna maksymalna waga przesyłki to 25 kg. Koszt dostawy uzależniony jest od wymiarów towaru. 

FORMY PŁATNOŚCI, FAKTURY VAT, CENY

Czy ceny w sklepie są ostateczne?

Wartość  zamówienia może się różnić od cen prezentowanych na stronie sklepu, ze względu na możliwość wykorzystania rabatów. Obniżenie cen może nastąpić poprzez posiadanie określonego kodu promocyjnego (dla osób zapisanych do newslettera).

Jak wpisać kod rabatowy?

Jeśli posiadasz kod promocyjny wpisz go w sekcji „Kupon rabatowy” w pierwszym kroku koszyka. Po wpisaniu go w rubrykę, naciśnij zielony przycisk „Sprawdź”. Kwota do  zapłaty zostanie zmieniona o wartość rabatu. 

Jak zmienić formę płatności?

W "Koszyku" w zakładce „Forma płatności” należy wybrać interesują Cię formę płatności oraz w zakładce "Forma dostawy" odpowiednią formę dostawy. Po wciśnięciu przycisku "przejdź dalej" moźliwa jest zmiana płatności poprzez powrót do strony "Koszyka". Jest to moźliwe poprzez opcję

Po zaznaczeniu odpowiedniej opcji, w sekcji „Płatności” pokażą się różne formy płatności. Należy wybrać tą opcję poprzez kliknięcie myszką w kółeczko po lewej stronie. Po wciśnięciu przycisku „Do kasy” możliwa jest zmiana płatności poprzez powrót do strony "Koszyka". Jest to możliwe poprzez opcję „cofnij” znajdującą się w lewym dolnym rogu strony. 

Do kiedy muszę zapłacić za towar?

Zapłaty za produkt należy dokonać w przeciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. Dopiero po uiszczeniu opłaty, towar zostanie przekazany firmie kurierskiej, która dostarczy go do klienta (nie dotyczy sytuacji przesyłki za pobraniem). 

Co to jest Dotpay?

Dotpay to system, który umożliwia płatności online, kartą kredytową oraz zakupy ratalne.

GWARANCJA I SERWIS TOWARÓW

Czy mogę zwrócić towar?

Pekado.pl oferuje możliwość zwrotu towarów do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Odsyłany towar zostanie przyjęty jedynie w sytuacji, gdy będzie zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością. Odesłanie towaru odbywa się na koszt klienta. 

Co zrobić, gdy kurier dostarczył przesyłkę uszkodzoną?

Nie należy odbierać przesyłki od kuriera w przypadku, gdy taśma oklejająca paczkę jest naruszona (uszkodzenie opakowania zewnętrznego). Oznacza to, że paczka była otwierana po wyjściu z magazynu co może świadczyć o uszkodzeniu towaru podczas transportu. Po otrzymaniu od kuriera przesyłki uszkodzonej należy skontaktować się z konsultantem Pekado.pl pod nr tel. 731 504 502.

Co mam zrobić, gdy zakupiony u Państwa sprzęt ulegnie uszkodzeniu?

Jeśli towar posiada gwarancję producenta, należy postępować według informacji, zawartych w karcie gwarancyjnej. Są tam zamieszczone dokładne warunki oraz ewentualne adresy Autoryzowanych Punktów Serwisowych. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu, czyli Fakturą, oraz przez określony przedział czasowy (ustalony przez producenta). W celu przyśpieszenia procesu gwarancyjnego prosimy o kontakt bezpośrednio z producentem towaru. 

Nie dostarczono karty gwarancyjnej, a produkt uległ uszkodzeniu? Co zrobić?

Gdy taki towar ulegnie uszkodzeniu podczas użytkowania, należy skontaktować się z konsultantem pod nr. tel. 731 504 502. Wtedy też będzie możliwość sprawdzenia czy dany produkt podlega gwarancji. Niektórzy producenci udzielają gwarancji na podstawie dokumentu zakupu, jakim jest Faktura VAT.